My Blog List

Tuesday 8 March 2011

suka hati aku nk tulis ape

       Bagi aku hidup ini seperti ibarat sebuah roda,
       sentiasa berpusing-pusing dengan masalah yg datang,
       kadang-kadang aku pun tewas dengan masalah hidup aku,
       kadang-kadang aku rasa hidup aku indah,
       kadang-kadang aku rasa aku ni terlalu berat untuk diungkapi,
       tapi aku tahu setiap hidup manusia akan ada dugaan dan cabarannya.

        
       Dalam hidup aku memegang satu prinsip,
       iaitu Allah tak akan memberi ujian yang melampaui
       batas kemampuan umatnya dan sesuatu yang berlaku
       pasti akan ada hikmahnya..
       kalau aku beasa peritnya kehidupan aku,
       aku akn cuba mengingati pada diri aku bahawa
       banyak lagi orang yang diluar sana lagi teruk
       kehidupannya berbanding aku..
   
       So bagi aku hidup ini adalah nikmat yg terlalu besar yg Allah
       kurniakan..aku berazam pada diri aku bahawa aku tidak akan 
       mensia-siakan pemberian ini.aku akn berusaha untuk mendapatkan
       apa yang aku inginkan dalam hidup aku.
       LIVE MUST GO ON NO MATTER WHAT HAPPEN!!!



No comments:

Post a Comment