My Blog List

Thursday 10 March 2011

ceritera kengkawanku

                                                                     
                    Ini kawan-kawan terbaik aku..Kehadiran mereka
                    membuat aku berasa gembira dan tidak lagi sunyi.
                    Kami berkenalan semasa form1 lagi.
                    Mereka kawan semasa susah dan senang aku.
                    Kami selalu jugak gaduh-gaduh.Gaduh-
                    gaduh manja je biasalah adat berkawan
                    tidak sempurna tanpa pergaduhan.Kami ni terdapat
                    pelbagai karekter dan perangai masing-masing
                    tapi masih boleh ngam antara satu sama lain.
                    Aku doakan korang success lam hidup
                    walaupun kita berjauhan kelak.Kita akn membawa
                    haluan masing-masing after result spm ini.semoga
                    persahabatan kita kekal selama-lamanya.
                    sekarang aku nk citer sikit sal korang..hehehe
                    korang jangan marah okey..ni juz sbg coretan aku
                    dalam blog ni..


                    Farah:ini kawan yg aku yg cepat panik tapi
                    yg paling memahami aku.mybe kita ni sgt 
                    rapat sehingga ade yg gelar kita kembar..haha
                    memang la kita rapat dan mempunyai taste yg 
                    sama dlm sesuatu perkara..

                   Tengku:ini kawan aku yg pling cute..hehe tak slh
                   kot law aku cakap ko ni manja sikit.hehe jgn mrh
                   tp ko memang easy going person dan senang citer
                   kita ni blh dikatakan satu kepala la.pling penting
                   kita ade minat yg sama iaitu minat bola..haha jgn
                   lupa nk p stadium ajk aku okey.luv u tg..


                   Ieyta:haha ni kawan aku yg paling sporting habis.
                   kepala sama-sama giler dengan aku.paling best
                   dye ni tak mudah berasa sensitif dan seorang yang
                   happy go lucky..hehe nk tw dye ni la boss kitowg.
                   boss membuat kekecohan di sekolah.haha kami
                   ni nakal sikit tapi x jahat pon..haha sekadar nak
                   melepaskan tekanan nak amik spm dulu

                  Alia:ini kawan ak yg peramah.x mudah melatah apabila 
                  ade masalah.Haha dengan kata lain cool la tapi sedikit
                  suka berahsia.jangan marah ek..ko memeng best alia.

                  Mas:ni kawan yg giler novel sama seperti aku.Dlm masa
                  3 jam kami blh menghabiskan sebuah novel.haha dye ni 
                  sporting gak sama-sama suka cari pasal lam kelas dlu.
                  haha kami memang kamceng coz stu kelas and dye ni 
                  teman sekatil aku masa stay kat hostel lu..

                 Ina:ini kawan aku yg paling ayu dan manis.dye ni tak
                 suka buat kecoh dan suka mengalah.ina memang baik
                 dan aku suka berkawan dengan dye.haha dye ni bijak
                 orangnya..otak matematik ni.law bab2 mengira dye no1.


                 Liza:haha budak sorang ni kaki buku..jd no hal la dye ni
                 best student.liza ni sorang yg simple tapi happy je orgnya.
                 Sentisa berfikiran positif dan dye la suka memberi aku 
                 semangat ketika aku berasa kecewa dlm sesuatu perkara 
                 terutamanya dlm bab study.
                              



               
                              
                               
                              
                  

1 comment:

  1. cute kah ak???? bangga ak ada saen mcm mg hanz.... mg jer er yg puji ak.... mg nop ap sebenar yer nie??? gula2???

    ReplyDelete