My Blog List

Monday 17 December 2012

NOTHING CAN I DO!!

 nothing can i do!!what can i do just only pray!!huhuu aku rase hidup aku kosong sangat!apa yang aku harapkan menjadi serba tak kena..ya allah tunjukkan aku jalan keluar dari masalah ini!!semua org x faham apa yang aku nak..aku tahu semua nak yang terbaik untuk aku..tiap2 hari aku try kuatkan diri dan kuatkan semangat aku agar aku dapat continue my stdy!!tapi sekarang semua org suruh aku extend!semua org mcm x yakin dengan diri aku..aku yakin aku mampu buat semua itu!!yang sakit itu aku!!yang tanggung semua tu aku!!kenapa semua org hanya mampu membuat aku down..menghilangkan semangat yang selama ini aku kumpulkan!!padahal yang aku mahu drpd diorg adalah sokongan bukan ketidakyakinan mereka terhadap aku!!maybe semua orang anggap aku hanya beban!!yang sudahnya aku jadi benci kepada diri aku sendiri..aku x salahkan mereka..aku terlalu sayang kan mereka.mungkin aku kena buat apa yang mereka nak!!walaupun aku tak ikhlas sebenarnya..tapi xpe mungkin nasib aku x sebaik mereka..selalu x dpt apa yang aku inginkan!!selalu ade penghalangnya!!hanya pada Allah aku memohon!!moga ade hikmah disebalik sume ini!!agar aku diberikan secebis kekuatan untuk aku tabah menghadapi sume ini..agar aku boleh bangun daripada semua ini..amin

No comments:

Post a Comment